Будівництво тунелів: Технічна складність та керування водою й ґрунтами. Частина 1.

Будівництво тунелів - це мистецтво, що вимагає високого рівня організації, технічної грамотності та розуміння специфіки роботи на глибині. Цей процес ускладнений багатьма технічними та інженерними викликами, а однією з основних проблем, з якою зіштовхуються будівельники тунелів, є контроль та відкачування ґрунтових вод на будівельній ділянці. Не лише кількість, швидкість притоку, а й специфіка цих вод має велике значення, оскільки вони часто забруднені ілом, піском, гравієм чи іншими речовинами.

На глибині процес будівництва тунелів стає ще складнішим через постійне проникнення води через ґрунт. Це створює потребу у ефективних інструментах для відкачування води, які здатні забезпечити тривалу й безперебійну роботу. Саме тут набуває першочергового значення надійність шламових насосів Tsurumi, які постачає ЧП "ФЛОВЕКС" в Україні - офіційний представник.

Шламовий насос Цурумі Шламовий насос Цурумі Шламовий насос Цурумі Шламовий насос Цурумі Шламовий насос Цурумі Шламовий насос Цурумі

Ефективні системи відкачування ґрунтових вод стають ключовим елементом при будівництві тунелів промислового або міського масштабу. Вони не лише допомагають підтримувати робочі зони сухими, запобігаючи затримки та проблеми безпеки, а й відіграють вирішальну роль у збереженні структурної цілісності навколишнього середовища, запобігаючи забрудненню природних водоймів та зменшуючи негативний вплив на екосистему.

При роботі над тунелем, особливо в глибоких умовах, контроль за ґрунтовими водами стає критично важливим. Саме тут шламовий насос Цурумі виявляє себе як надійне й ефективне рішення для відкачування забруднених вод.

Проблема відкачування забруднених ґрунтових вод

У процесі будівництва тунелів неминуче виникає проблема відкачування ґрунтових вод, що може призвести до затримок у будівництві, збільшених витрат та навіть серйозних проблем з безпекою.

Інноваційні рішення Tsurumi: Ефективний бій з ґрунтовими водами

Tsurumi Manufacturing Co. - світовий лідер у виробництві електричних занурювальних насосів. Зі своїм найсучаснішим заводом у Кіото та щорічною потужністю виробництва в мільйони одиниць, компанія гарантує якість та надійність своєї продукції. Заснована у 1924 році, Tsurumi впроваджує передові технології для створення промислових насосів, здатних витримувати складні умови роботи в тунелях та шахтах.

Зараз ми пропонуємо вам ознайомитися з рядом проєктів, де насоси Tsurumi були впроваджені та успішно застосовані для ефективного відкачування забруднених ґрунтових вод. Ці проєкти - яскраві приклади того, як занурювальні насоси Tsurumi стають надійним рішенням складних завдань.

Проєкт 1: Будівництво метро в районі Великого Парижа - GrandParisExpress - Використання насосів Tsurumi

У рамках грандіозного проєкту будівництва метро в районі Великого Парижа - GrandParisExpress, були обрані насоси Tsurumi. Новинка занурювальний насос серії KTZ415 демонструє видатну продуктивність, ефективність та динаміку на будівельному майданчику. Здатний перекачувати близько 2000 літрів за хвилину на висоту 55 метрів, він стає ідеальним рішенням для сегментів тунелів, де роботи проводяться на великих глибинах під поверхнею.

Існуючий досвід використання продукції Tsurumi у цьому проєкті підтверджує їхню надійність та здатність ефективно функціонувати в складних умовах будівництва підземних структур.

Проект 2: Залізнична станція ICE Кельн-Бонн аеропорт

Будівництво залізничної станції ICE між Кельном і аеропортом Бонн у Німеччині становило собою завдання, яке вимагало комплексного підходу до дренажу води на відкритій площі. Підрядник, Biergans Pumpen-Vertrieb GmbH з міста Дайсбург у Німеччині, відповідальний за повний водоотлив, використовував різноманітні пристосування для вирішення завдання дренажу.

Проблема, пов'язана з необхідністю здійснення повного водоотливу на відкритій площі за допомогою занурювальних насосів, була успішно вирішена шляхом створення ефективної системи дренажу на початку і в кінці ями. Для цієї мети були встановлені різні моделі: одиниця KTV2-37, три одиниці KTZ32.2 і дві одиниці KTZ67.5, що забезпечило оптимальні умови для продовження робіт на будівельному майданчику.

Проект 3: Залізничний тунель ICE Кельн-Бонн аеропорт

Будівництво метро ICE між містами Кельн і аеропортом Бонн у Німеччині представляло серйозне технічне завдання. Підрядник, Consortium Airport tunnel Cologne-Bonn lot 3, що включав у себе компанії Wayss & Freytag Ingenieurbau AG, E. Heitkamp GmbH, F.C. Trapp AG, стикнувся з проблемою забезпечення повного водоотливу на майданчику за допомогою занурювальних насосів.

Рішення цієї проблеми полягало в застосуванні систем, стійких до абразивного середовища, для відкачування утворених ґрунтових вод. Система працювала цілодобово з типом установки на всмоктування. Наразі встановлено двадцять одиниць KTZ21.5 і десять одиниць KTZ32.2. Це дозволило ефективно і безперервно працювати на будівельному майданчику.

Проект 4: Тунель Augustaburg, м. Ерфурт

Будівництво залізничного тунелю довжиною 1480 метрів у місті Ерфурт, підрядники ARGE Tunnel Augustaburg, Hochtief Construction AG і Alpine Bau Deutschland GmbH стикалися з необхідністю дренажу під час земляних робіт.

Для вирішення проблеми були встановлені системи моделі KTZ32.2. Ці промислові насоси успішно забезпечували цілодобовий дренаж води з тунелю завдяки їх технічним особливостям: механічному ущільненню, системі підйому масла та захисту ущільнення вала. Їх конструкція забезпечила тривалий термін служби, низьку вартість запасних частин та економічність у експлуатації, що зробило цю модель KTZ32.2 оптимальним рішенням для забезпечення безперервного дренажу води під час будівництва тунелю.

Проект 5: Тунель Vomp, Австрія

Будівництво залізничного тунелю завдовжки 8000 метрів в Австрії стикалося з проблемою дренажу ґрунтових вод всередині споруди. Підрядники ARGE Tunnel Vomp, Österreich, включаючи Strabag AG, Ed. Züblin AG і Hochtief Construction AG, вирішили цю проблему за допомогою занурювальних насосів.

Рішення полягало в застосуванні насосів моделей KTV2-22, KTV2-55 і KTZ32.2, що працювали цілодобово. Загальна кількість встановлених насосів Tsurumi склала 35 одиниць. Це дозволило ефективно здійснювати дренаж ґрунтових вод всередині тунелю, забезпечуючи оптимальні умови для будівництва з використанням води у споруді.

Підсумовуючи перший етап нашого огляду проектів, описаних вище, ми зауважуємо, наскільки важливим стає ефективний контроль відкачування ґрунтових вод під час будівництва тунелів та метрополітенів. Проекти, такі як GrandParisExpress, ICE Кельн-Бонн аеропорт, а також багато інших, свідчать про те, що компанія-виробник Tsurumi залишається популярним партнером, пропонуючи високоякісні насоси для вирішення цих складних завдань. Наступна частина надасть додаткові приклади застосування та успіху продукції Tsurumi в інших важливих проектах інфраструктури, що підкреслять їх важливість та універсальність у сфері будівництва.

 
 
Мены потрібна консультація:



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю будуть відправлені на пошту вказану при реєстрації на сайті.
Реєстрація: